MyNewRoom -

9th october

Hejhopp!
Nu är helgen slut igen då, men det är helt okej faktiskt. Nästa vecka är rätt lugn jämfört med denna så det är himla skönt. Jag har dock ont i halsen igen vilket jag inte har lust med för jag vill träna!! Ikväll bakade jag även pappas favoritbakelse- Budapest bakelse eftersom han fyllde år förrförra veckan, men då han jag inte baka, så då gjorde jag det idag istället. Så ni får se en bild sen, och om jag får säga det själv så blev det jäkligt proffsig! ;)
Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen om inte allt för länge och sen gå och lägga mig.
Sussa sött!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0