MyNewRoom -

Ralph Lauren's

I min hemska tråkighet idag tittade jag lite på Oprah när hon var hemma hos Ralph Lauren, på hans ranch i Colorado (tror jag..). Och OMG vilket place! Så enormt stort och ett helt fantastiskt läge uppe i bergen. Ni kanske inte vet det, men någon gång skulle jag också vilja bo på en ranch i USA. Den måste inte vara stor, men just att ha naturen så nära och djur. Som sin alldeles egna bondgård, fast 1000 gånger bättre.
Iallfall så tänkte jag bara visa några bilder från Ralph Laurens alldeles fantastiska ranch. :)



De hade "små" kåtor, där eventuella gäster fick bo.



Och såhär såg de ut inuti...


Och såhär. :)



Liten bild jag vet, men asså titta vilken fantastisk miljö...!!


Och den här inredningsstilen är verkligen inte alls min typ, men jag tycker ändå att det var väldigt mysigt och smakfullt och så fantastiskt att kunna inreda kåtorna så himla bra som han hade gjort!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Tack! Du vi använde alla möjliga locktångar om du menar på bröllopskorten:P Hehe Ha en fin dag! Kram

2011-11-24 @ 07:57:01
URL: http://linakimmegren.myshowroom.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0