MyNewRoom -

I know you're somewhere out there, somewhere far away...

Shit vilken dålig uppdatering jag haft! Jag försökte lägga upp bilderna från lördagen imorse, men det funkade inte, så får väl försöka igen typ snart.. :P
Men annars idag har jag typ inte gjort så mycket, eller städat upp i mitt röriga rum, krattat, tränat, pluggat och sen så gick Emma nyligen hem för vi kollade på Saw. ;) Men jag ska upp halv sju imorgon för vi åker till Bollnäs vid 8, så jag ska försöka orka gå och lägga mig strax och inte somna i soffan/på sängen som jag gjort de senaste dagarna..

G-nite. :)<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0