MyNewRoom -

Får jag pussa din mage?

Heey (:

Idag har varit en rätt skön dag. Vi började 10.40 och tittade på en innebandymatch mellan lärare och elever (där lärarna utklassade eleverna), sen åt vi lunch och sen var klockan ett och då skulle jag åka till psykologen. Efter det köpte jag en liten blomma i en liten blomaffär på Mariatorget och sen fick vi skynda hem för vi skulle med Noel till veterinären och väga honom eftersom han är lite för tjock. Men det visade sig att han inte bara var lite för tjock, utan mycket. Han vägde 8.04 kg och var 33.3% överviktig och veterinären sa att han såg ut som en fotpall. Så nu blir det en extremt sträng bantning och i värsta fall även simträning för det lilla fettot...x)
Och nu har jag efter lång tid lyckats koncentrera mig så pass mycket att jag kunde plugga till idrottsprovet imorgon och lärde mig allt förvånansvärt snabbt faktiskt. Hoppas bara att det sitter kvar tills imorgon...
Dessutom ska jag och en till i klassen till min gamla skola på förmiddagen för att berätta lite om TEG för niorna. Och vi ska vara där 8.10 så jag måste gå upp rätt tidigt, men det gör inte så mycket för jag är ledig på onsdag eftersom vi har checkpoint.eftermiddag och jag var i fas i alt och vi har inga lektioner på förmiddagen. :D Men alltså ska jag strax gå och lägga mig, bara ta en snabbdusch och sådär.
Förresten, på Mariatorgets tunnelbanestation var det en tiggare så frågade om jag ville köpa en tidning, men jag tackade nej och då frågade han om han fick pussa min mage istället... Man bara, va f*n..!!?? Så jag skyndade fort därifrån...:P
Men nu ska jag sluta, godnatt på er!<3



I miss summer...

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0