MyNewRoom -

All saints day

WoopWoop! :)

Hoppas allt är bra med er! Här har vi återigen varit på krokanen och käkat lunch och fikat och även tagit en liten tur på stan. Och nu skulle mamma och pappa gå på en promenad med morfar och vovven, men jag valde att stanna hos mormor. Dels för att det är rätt kallt och sen för att jag verkligen mmåste plugga matte. Sen klockan 5 ska vi vara hos kussarna och ha halloween-party! Men nu ska jag ta och öppna matteboken, så hörs vi senare.

Ha en riktigt fin AllaHelgonsDag, kram!<3




Kommentarer
Postat av: julia

jag undrar var du får alla "quotes" ifrån?

2011-11-05 @ 16:14:51

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0