MyNewRoom -

Cause this is making me crazy!!

Godereftermiddag på er!:)
För mig blir det nästan god morgon för jag vaknade 1(!) idag. Så jag har ju inte hunnit med speciellt mycket. Bara ätit lunch och nu håller jag på och återställer min iphone..."/ Jag blir galen asså! Skulle uppdatera den igår, men då stod det att det inte gick för att ett fel hade inträffat och sen kunde jag inte använda den för det stod att jag måste ansluta den till itunes. Så nu gjorde jag det då och då stod det att det hade inträffat ett fel och att jag måste återställa den. Skitkul, verkligen, att allt försvinner..!! Aja, what to do...??
Så när den är klar så ska jag följa med Emma in til stan och kolla på en konfirmationsklänningen till henne och äta lite glass och sådär, så hörs vi ikväll.

Ha det gött! Smile 




Hoppas ni är så smarta så ni fattar att denna inte är seriös...;P




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0