MyNewRoom -

Insidious

Hejhej, igår kväll var jag med bästaste Emma i stan och käkade middag på Mongolia Djingis Khan för att sedan kolla på skräckisen Insidious på Sergel.
Var en väldigt mysig och vrickad kväll. Hihi.<3
Sen idag så var det ju lagom kul att vakna halv två mitt på dagen och se att det var mulet ute... Så har typ bara slappat, spelat gitarr och saknat klassen..
Fast sen på kvällen lagade jag middagen och gjorde sedan en efterrätt. Kyckling i balsamvinäger inlindad i bacon och med oregano och sedan hemgjord vit-chokladmousse med färska jordgubbar. Blev otroligt lyckat!
Nu funderar jag på om jag ska ta och kolla på ett avsnitt av Grey's Anatomy och käka lite godis...
Sen hoppas vi på att det blir soligt imorgon så man kan få lite sommarlovskänsla för just nu har jag ingen alls.

 Hugs And Kisses 







Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0