MyNewRoom -

Stressad....

HejsanSvejsan! :)

Förlååååt för att jag har varit så usel på att uppdatera och inte lagt in vissa saker som jag lovat! Jag har inte direkt haft någon blogglust och sen har jag ju varit i Bollnäs en del också och faktiskt knappt suttit på datorn, så det har ju mest blivit mobilbloggning. Det kanske blir lite bättre nu, vi ska till Gotland imorgon, måste gå upp klockan 04.45...-.- Så jag måste verkligen skynda mig i säng nu! Men vi ska på i en bungalow på "Tott" och det ska finnas internet där, så fungerar det så kanske jag bloggar lite på kvällen.
Annars blir det från telefonen. ;)

Sen igår så åkte vi till Bollnäs över en dag och sov där en natt för vi skulle lämna Noel hos mormor. Man får inte ha husdjur i bungalowen så han får bo hos mormor. Men det blir så bra så för honom, dock kommer jag att sakna honom nått så fruktansvärt, men vi kommer hem på tisdag igen så då får jag träffa honom i alla fall. :)<3
Men nu måste jag verkligen gå och lägga mig så att jag hinner få några timmars sömn i alla fall.
Gillar inte att packa och så när man ska åka bort för det blir så stressigt för jag måste komma ihåg allt jag ska ta med mig och måste göra innan vi åker och komma ihåg allt...! Så jag är liite stressad just nu, för har bara 30 minuter på mig imorgon bitti och att vara snabb är inte min starkaste sida. Vara snabb och packa lite...:P
Aja, nu babblar jag bara en massa så nu SKA jag verkligen sluta och gå och lägga mig.

PUSSPUSSPUSS!!
<3<3



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0