MyNewRoom -

Go morron!

Eller kanske god mitt-på-dagen...
Jag vaknade typ för en timme sen, så för mig blir det väl god morgon. :P
Anyway, idag måste jag packa, för vi åker till landet imorgon... Sen ska jag och mamma baka också. Jag gör vaniljdrömmar och hon gör falsk tosca kaka. Och varför den heter falsk är typ för att man inte har nötter i som det är i en äkta tosca kaka. Den är i vilket fall hur god som helst!
Men nu ska jag ta och gå ut och lägga mig och sola lite och lyssna på musik. Sen sticker jag väl ner och badar lite eller nått för det är ju fortfarande riktigt varmt. Så jobbigt på kvällen när man ska sova och det är som en bastu i rummet... Men vad vore en sommar utan sol och värme liksom!?

Ha en kanonfin dag!
:D




Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0