MyNewRoom -

Dag 6- Min dag

Idag var det skola, men ingen vanlig skoldag för vi dansade hela dagen. Först från klockan 8.20 till 11.45 dansade vi 50-tals bugg(!) Haha, det var verkligen något utöver det vanliga. Hela skolan var i gympasalen och så dansade man kille tjej, det kunde bli vem som helst och man dansade med flera olika. Så jag fick dansa med en sexa också. :P Haha, men det var faktiskt roligt!
På eftermiddagen så fick vi även dansa någon slags 70-talsdans med koreografi från "Grease lightning", en låt från Grease alltså. Det var också lite småkul, måste erkänna att jag dansade den några gånger hemma sen... :P

Sen åkte jag och mamma in till Mariatorget för jag skulle gå till psykologen. Men på en annan mottagning eftersom det inte var speciellt bra på den förra. Men här verkade det verkligen superbra, så jag hoppas på det bästa! (För de som inte vet så går jag till psykologen för att jag har kräkfobi.)
På vägen hem gick vi in i en cool inredningsaffär som jag ska skriva om alldeles strax och vi stanade även vid ett bageri och köpte semlor och en biskvie. :D

Sen åt vi på Max fast jag ville inte det eftersom det är så onyttigt, men då tog jag en sallad där istället. *Stolt*. :P
Och sen har jag inte gjort så mycket, bara bloggat och så.
Och klockan 21.00 ska jag nog titta lite på fuskbyggarna.

Så, det var min dag.
:)


Bästa Bageriet

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0