MyNewRoom -

Back to school....

Ja, du är det skola imorgon igen då.
Helt okej faktiskt, har inget emot vardagen. Fast det blir ju lite jobbigt när man får ett ton läxor. Dessutom är ju det här sista terminen i nian. Vilket säkerligen innefattar ännu mer läxor och prov. Sedan får vi inte glömma nationella proven, niornas bal, niornas dans och annat som är speciellt för nian. Visserligen är många roliga saker, men det blir ju en del att göra. :P
Så jag ska fixa naglarna lite och sen ska jag faktiskt börja göra iordning mig för att sova, måste ju orka upp imorgon.
Nyligen satt jag också med en badhandduk över mig, lutad över en kastrull med kokande vatten och Vicks blå. För att försöka få bihåleinflammationen att försvinna någon gång. Börjar bli rejält trött på den nu...
Jaja, hoppas att ni får en bra start på terminen!

Kramkram
:)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

söt bild! :)

2011-01-11 @ 13:04:57
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0