MyNewRoom -

Snabb visit på Wermdö

Hejsan-svejsan! :D

Vilket underbart fint väder det har varit idag och månen nu alltså... magisk!
Idag har varit ganska så chill. Har varit ute lite grand med Noel, ritat lite på min bildläxa och sen på seneftermiddagen så åkte vi till Wermdö, för pappas kusin och hennes man hade ett namngivningskalas för deras 6 månaders gmla dotter. Så då var vi där i några timmar och åt och sådär. Och smidig som man är så lyckades man ha ner en taklampa precis när vi skulle gå.... Och det var samma personer som ordnade detta som gifte sig den gången då jag på bröllopsfesten råkade ha sönder en fönsterruta... hehe, vad ska man säga... jag är klumpig! XD
Aja, men mina kusiner är här nu, och vi ska kolla på melodifestivalen, så vi hörs imorgon.

Pussar&kramar
<3<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0