MyNewRoom -

Hej mitt vinterland!

Heeej! :)

Vilket snöoväder det är va!? Galet!
De flesta blir nog tokiga på att det kommer mer snö, eftersom de bara vill ha vår och sommar. Och det vill jag också, men det är bara februari och då SKA det vara vinter och snö. Det finns även saker som jag inte har hunnit göra än, som att åka mera skridskor, längdskidor och pulka. Och ska det vara vinter kan det lika gärna vara ordentligt. Sommaren kommer när det är dags, så varför inte bara acceptera vintern och njuta av den istället för att klaga?

Nationela provet idag kändes bra i alla fall. Jag valde att skriva en krönika, som då skule handla om flammande kärlek. Det är lite jobbigt nu bara, för man vill ju veta på en gång vilket betyg man fick, men det kan ju dröja flera månader..."/
Sen har jag även gjort boxaerobics i 1 timme. Har en dvd med det och gudars va jobbigt det var. Man hoppade runt som en tok i 40 minuter i sträck utan en endaste pytteliten pause! Men det är ju skönt efteråt. :)
Jaja, jag ska ta och plugga in ett par spanskaglosor nu och sedan ska jag väl gå och lägga mig, det var som sagt en lång dag idag. Men en bra dag. :)

Hoppas ni får en underbar fredag!
Pusspuss
<3



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du är så vacker och din blogg äger <333

2011-06-21 @ 19:25:46

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0