MyNewRoom -

2day

Heej.<3

Skola idag då, till halv fyra. Sedan har jag typ pluggat lite till spanskaprovet imorgon och även gjort 1 timmes boxaerobics (som e 7kt jobbigt...x) ).
Sen har jag nu också tvättat håret, så våffelhåret är borta..."/ Men det är riktigt skönt att ha rent hår nu äntligen. Har ju inte kunnat tvätta det ordentligt på 1,5 veckca eftersom jag haft flätorna. Äckligt, jag vet, men nu är det renare än renar! :D (Tråkigt skämt, jag vet...:P)
Aja, jag ska gå och lägga mig nu, så hörs vi mer imorgon, då det är FREDAG!!:D:D
Juste, har även ett muntligt nationellt prov i svenska imorgon...-.-

Godnattpuss
xoxox



Gulligt värre...not. :P

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0