MyNewRoom -

7 days

Äntligen börjar julkänslan infinna sig åtminstone lite mer, antagligen tack vare dagens snöfall. :) Och idag var mamma och pappa hos mammas gmla chef som vi alltid brukar vara varje år innan jul och hugga gran och rida och träffa alla deras djur och så. Men i år var både jag och min brorsa förkylda, så vi följde inte med. Rätt tråkigt, för jag gillar ändå att vara där...
Nu sitter jag framför brasan och försöker slutföra den där attans historian som jag skjutit upp i flera dagar, men nu ska jag göra klart den (är faktiskt nästan klar) och sen imorgon ska jag göra det sista av svenskan och sen inga mer läxor. Eller jo, jag måste göra matte och läsa i Twilight till engelskan, men det är tills nästa termin i allafall, så det är ett senare problem. Och sen nu när jag är klar med historian ska jag sitta och titta igenom gamla foton som jag ska använda i några julklappar. Det är rätt kul ändå, gamla foton är ju så underhållande att kolla igenom! (;



Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0