MyNewRoom -

April, April!

Tjenixen! ;)

Idag har det varit skola som vanligt och jag han inte klart med SO:n. Först så upptäckte jag, när jag var i skolan alltså och skulle jobba med SO:n på arbetstiden, att jag hade skickat en NV-uppgift istället. Men jag kunde skriva ändå, men skulle behöva gå hem och mejla den till läraren, så då skulle jag göra det. Men när jag kommer hem upptäcker jag att jag har glömt att skicka den, och då var det typ 30 minuter kvar tills jag skulle lämna in den. Så då visste jag ju att jag inte skulle hinna. Så jag gick tillbaka till skolan och mejlade den till mig själv så att jag skulle kunna göra klart den under helgen och så frågade jag fröken om det gick bra att jag gjorde så och det gjorde det som tur var. :)
Väldigt intressant info, jag vet...:P
Sen har jag vart och simmat också och käkat thaaiimat. :D

Ha en härlig helg!
:)<3

 Hugs And Kisses


 

Hehe, en bild på Noel från idag när han låg och sov på ett minst sagt "skruvat" sätt...x)





Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0