MyNewRoom -

18/4

Hej på er! Nu är jag som sagt uppe i fjällen då... Solen skiner och alla är ute och åker skidor- förutom jag som sitter i lägenheten och glor på TV... "/ Missförstå mig inte jag vill åka skidor, men så fort jag är här uppe i fjällen så blir min fobi 1000 gånger värre, så jag mår konstant illa, har ont i magen och det enda jag ätit idag är en köttbulle. Så jag vill ju bara åka hem liksom, för mig är det som ett fängelse. Så alla ni som inte har kräkfobi, var jävligt glada över det för det förstör era liv!! När jag var yngre älskade jag att vara här, men de senaste åren är fjällen= helvetet för mig. Fattar inte hur jag ska klara av att vara här i 5 dagar till... Så saknar jag Noel sjukt mycket också...:'( Aja jag ska sluta nu innan det här inlägget blir ännu mer deprimerande, men det är helt enkelt såhär jag har det just nu. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni har det bättre än mig, kram. <3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0