MyNewRoom -

Domarudden

Hejhej! :)


Idag så var jag, mamma och mammas kompis iväg till Domarudden och badade och bastade. Jättemysigt!
Men det var ju bara snabba dopp, eftersom vattnet endast var 5 grader varmt. :P
Efter det så satt vi ute vid vattnet och fikade med mackor och tittade på solnedgången. Underbar eftermiddag! :)
Brorsan har fyllt år också, så farmor och mina kusiner var här så åt vi tårta och så. Och sedan så har jag äntligen fått mina gardiner uppsatta! :D Blev hur bra som helst.
Menmen, jag ska börja göra mig iordning för att sova nu, så hejdåå!

GOD NATT
 Blow Kiss 






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0