MyNewRoom -

2012

      

Först ska jag bara säga förlåt för att jag inte bloggade idag (igår) men vi var i Skärholmen hela dagen och shoppade! Sjukt nöjd är jag! Och det var supermysigt, tack. <3
Men jag ska visa kläderna imorgon, för jag ska strax gå och lägga mig.
Vi såg även 2012 på kvällen idag. Jag tyckte den var jättebra, men samtidigt väldigt läskig, sorglig och insiktsfull.
Mayaindianerna har ju faktiskt spått detta på riktigt. Att domedagen är den 21 december 2012. Och det är ju rätt creepy liksom. TÄnk om det är sant....
Vad tror ni?

God natt.
<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0