MyNewRoom -

Waterbubble

Hej! :)

Idag har jag vari på Norskogsbadet med brorsan och Oscar. Jag badade 2,5 timme i sträck! :P
Sedan upptäckte jag en grej som dem har börjat med där, som jag har velat prova på ett bra tag. Nämligen waterbubble.
De är ju så himla coola, ska se om jag kanske testar imorgon. Fast då ska det bli bra väder och då brukar det vara massa folk, men men. Någon gång i sommar blir det i alla fall. Senast nästa vecka tycker jag! :P
Aja, jag har inte mycket mer att säga nu. Jag ska halvtitta lite på Ullared och sen tror jag att jag ska titta på ett Grey's Anatomy-avsnitt från säsong 1.

Fierce and love
 
Burning Heart 






Waterbubble

Någon som har testat?

(bild från travelpod.com)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0