MyNewRoom -

The short second life of Bree Tanner

The short second life of Bree Tanner: An Eclipse Novella.

Det är titeln på författaren av The Twilight Saga, Stephenie Meyers senaste roman, som utges i U.S.A. den 5 juni.
Och mycket är annorlunda den här gången. Till skillnad från de fyra redan publicerade böckerna i "Twilight"-serien får läsaren inte se världen ur tonårstjejen Bellas ögon i nya boken. Inte heller vampyren Edward är central. I stället är perspektivet den nyblivna vampyrens. Alltså Bree Tanners.

Har ni precis som jag sett den här nyheten på tv3s reklam?
Men den var ju så kort så man han knappt fatta vad det gällde. Dock tror jag inte att jag kommer läsa boken eftersom jag inte är speciellt tokig i Twilight längre, men vi får se. Och jag blev i alla fall rejält överraskad över att det skulle komma en nummer 5.

Tänker ni läsa den?


Är du interesserad kan du läsa mer här!



(bild från twilightsource.com)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0