MyNewRoom -

The princess in my heart

Awwwwwww.....

Gud vad sött tal Daniel höll! Det är ju så man smälter!<3
Så himla, himla gulligt! och vad gullig Victoria är. Så söta de är tillsammans. <33
Hihi, jag ska inte säga något mer för jag tänkte gp och lägga mig strax, ska bara titta på bröllopstårtan och bröllopsvalsen. För jag ska ämligen gå i kyrkan imorgon. Och så ska vi hälsa på Noel. <333 Ska bli så spännande att se hur stor han har blivit. Så ni kan slå er i backen på att ni får se söta kissekattbilder imorgon! :-)

Sleep tight, protected by the darkness of the night
 
Valentine hand heart



 
(bild från aftonbladet.se)
*






Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0