MyNewRoom -

I'm home!

Hej!

Nu är jag hemma, tyvärr. "/
Jag och min brorsa skulle egentligen åka hem på tisdag kväll med kusinerna för att vi ska gå på kolmården med dem på onsdag & torsdag. Men jag kunde inte stanna, jag ville verkligen, verkligen stanna men det gick bara inte.
Men brorsan och kusinerna kommer i alla fall på onsdag så hoppas jag att jag klarar av kolmården.
Och på Lördag så ska vi hämta Noel!!! :D:D:D<333
Längtar såååååå mycket!! Vi har ställt klätterträdet på sin plats nu och bajslådan och så har vi lagt hans saker i en låda. :)
6 dagar, 6 dagar....!!!
Aja, ni får se bilder från Bollnäs imorgon för nu ska jag bara slappa lite och kolla på klart på "The Break Up".

So, see ya guys later!
;)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0