MyNewRoom -

Baseball & nitar

Tjobree......:)

Idag så har jag inte gjort speciellt mycket alls. Jag sov rätt länge och sen så var jag för trött för att göra något vettigt. :P
Fast på eftermiddagen så åkte jag, Emma och brorsan till TäbyC i alla fall. Då åskade det och blixtrade också, jättemysigt! <3
Vi tittade runt lite och sådär och jag och brorsan köpte varsitt par skor och jag köpte även en baseball jacka som Emma också la undan. Det var hon som visade mig den och sen blev jag också förälskad i den. Så tack för att jag fick köpa den. :P<3
Men jag ska försöka gå och lägga mig strax, så jag ska bara visa bilder på mina skor och jacka, så hörs vi mer imorgon. Då är det ju en kunglig dag!
Och vet ni vad, på söndag ska vi hälsa på Noel!! <33 Förresten så blir han 10 veckor idag. Det är helt sjukt hur fort tiden går... jag kommer fortfarande ihåg hur vi gick och väntade på att missarna skulle födas...

Gonatt
<3



Baseballjackan, från Gina tricot




Skorna, från Din sko.

Kommentarer
Postat av: emma

haha, såklart :)

i loooove it :D som du redan vet :p haha ♥

2010-06-18 @ 23:34:17
URL: http://emiiizen.blogg.se/
Postat av: emma

svar: yeaaaah! me tooooooo! :D ♥

2010-06-18 @ 23:44:08
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0