MyNewRoom -

Dag 1- Presentera mig själv

Hm...

Okej, jag är en tjej på 15 vårar, bor i Täby utanför Stockholm. Har en jättegullig Ragdollkatt vid namn Noel. Är ganska kort, hårfärgen är blonett och jag är brunögd. Jag gillar att dansa, sjunga, spela gitarr, yoga, inredning, rita & måla, simma och lite annat.
Jag är glad för det mesta, snäll, envis, står upp för mig själv och har en väldigt udda humor. Min absoluta favoritserie är Grey's Anatomy och jag får anstränga mig för att inte kolla klart på boxarna allt för snabbt. Jag är fascinerad utav U.S.A. och tycker att svarta människor är såå coola. (Fråga mig inte varför...:P)
Jag har uselt lokalsinne, föredrar fanta framför coca cola och testade Subway för första gången idag. Jag gillar inte lakrits, mina Ben & Jerry's favoriter är Half Baked och Caramel Chew Chew och favorittidningarna stavas Frida, SOLO, Julia och Cosmopolitan.
Mitt rum går i lila, jag har aldrig varit utanför Europa och skulle gärna vilja testa att surfa och simma med delfiner och dyka i något av eller akvarium. Jag gillar det mesta inom musik, dock inte klassiskt, hårdrock och dansband. Favoritartisterna är Michael Jackson, Rihanna, Jason Mraz, Mariah Carrey, Beyoncé, Miley Cyrus och ännu flera som jag inte kommer på just nu...:P
Jag är väldigt klumpig men skrattar för det mesta åt min klumpighet och tycker nästan inget är pinsamt. Jag är en helt annan person bland folk jag inte känner eftersom jag då är väldigt blyg.
Och nu har ni fått en himla massa udda och ointressant info om mig. Hoppas ni hänger med i vad jag skrivit. ;)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0