MyNewRoom -

Sjuka jävlar!!

Har ni hört om dem som köpte 2 kaniner i en djuraffär och eldade upp den ena och lät hunden gå lös på den andra. Som de sedan sparkade och slog i en källare.
De filmade även allting och skrattade samtidigt.

När jag hörde det här blev jag så himla arg och väldigt ledsen. Stackars de små osyldiga unga kaninerna som blev köpta och trodde de skulle få ett bra hem. Så var det ett par psykiskt störda idiotjävlar som plågade dem till döds.
Hur fan kan man göra så mot en levande varelse???
De personerna har helt klart ett allvarligt fel och jag önskar att de fick sitta inne i finkan i resten av deras liv. Fy hellskotta vad jag hatar det här!!
Och ursäkta mig för alla svordomar men, vilka sjuka, störda, idiotiska, pantade, elaka djurplågerijävlar!!!!!!
Jag tycker faktiskt att detta är värre än att skjuta en människa.
Någon som håller med?



Kommentarer
Postat av: Lilla My

Jag håller med. Psykopater brukar de kallas och de har alltså en allvarlig störning och kan vara väldigt farliga även för människor. De behöver vård. Det borde också göras kontroller på dem som köper sällskapsdjur, att de är lämpliga. Kommer ett par unga killar in i en djuraffär och köper två kaniner utan att samtidigt köpa bur och mat m.m. borde affärsinnehavaren bli misstänksam och vägra att sälja djuren. Hoppas dessa killar får fängelse!!

2010-04-13 @ 14:02:10
Postat av: bella

fyfan vilka jävla idioter! dom är inte värda att leva!

2010-04-13 @ 21:43:01
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0