MyNewRoom -

Bild på bebisarna!!

          
Kolla vilka sötnosar va?? Ser ut som små kravlande råttor... :P
Ska bli så spännande att se hur de utvecklas och vilken maskning de får. Hoppas, hoppas på en brun mitted, som mamman. :)

Det var det jag skulle säga nu och det sista jag säger idag. Har inte hunnit blogga något mer eftersom jag har pluggat och gått i kyrkan. Sen fick jag ont i magen och nu på kvällen gick vi och åt med några kompisar på Gribby Wärdshus.
Så vi hörs mer imorgon, men det är ju skola då så det blir inte förens på eftermiddagen som jag skriver lite grand.
By the way så ska jag ta svar på kommentarer imorgon, så om ni har något mer ni vill säga så kommentera bara, så svarar jag. På allt. ;)

NattiNatti
xoxoxo

Kommentarer
Postat av: Girly

Tack så mycket, roligt att du gillar min blogg:)

Jätte söta små kissar



KRAM GIRLY

2010-04-12 @ 09:32:38
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0