MyNewRoom -

Cats

Hej hej!
Brunchen på cirkus var verkligen supergod! Den godaste brunchen jag någonsin ätit faktiskt, så den rekommenderar jag verkligen!

Vi gick också på musikalen Cats, som också är på cirkus. Det var verkligen häftiga scenkläder, och kulisser. Och det var faktiskt lite som en cirkus, för de gjorde massvis med konster och sånt där. Inledningen var spektakulär. Då kom de ner från taken med rep ner över publiken!
Handlingen vet jag dock inte om den hade någon, jag uppfattade den inte i alla fall... När det gäller musiken, så var det stort och mäktigt och sådär, men kanske inte riktigt min smak, fast de var väldigt duktiga!
Hela musikalen var drygt 2 timmar så på slutet var det dock lite segt. Men alla tycker ju olika så.
Gillar du detta jag beskrev ovan, så ska du absolut se den.
Om du inte tyckte om det, så kan den vara sevärd ändå!

Haha, sen måste jag bara berätta en lite småsak. När vi skule åka hem så åkte vi taxi, och vi var 6 personer (familjen & farmor & farfar) så vi åkte en sån där stor taxi. Vet ni hur den såg ut innuti!? Sätena bak i bilen var vända mot varandra, som på ett tåg! Hehe, det kanske inte är så märkvärdigt, men jag har aldrig sett det förut i bilar och tyckte att det var supermysigt!! <3


Ha en bra kommande vecka! D

Pusspuss
<3

Cirkus


    


                   

(man får ju inte fota inne på teatern, så bilderna är från google) *

Kommentarer
Postat av: j o h a n n a

Gör det du! ;D

Nej men precis haha, alltid kul att smakaa. Kramkram ;d<3

2009-11-08 @ 21:22:33
URL: http://endastjohannna.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0