MyNewRoom -

Julshopping & pulkaåkning

Hejhej! :)

Idag har jag och brorsan varit i TäbyC och köpt lite julklappar. Så nu har jag nästan köpt alla! Sen så kommer Emma o Oscar klockan 16 för vi ska gå ut och åka lite pulka! :D
Så ja, jag skriver mer när jag kommer hem...
Förresten så har jag fortarande inte hittat USB-sladden till min mobil, men pappa hade n som jag kunde använda... "puh". Så jag fixar nog designen ikväll. :)
Och på bussen hem från TäbyC så satt några jämnåriga killar framför oss. Det var rätt interessant arr höra på vad de pratade om: tjejer, filmer, grävskopor, tanter..... haha.:P


Kramkram
:)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0