MyNewRoom -

Brittany Murphy död

"Skådespelerskan Brittany Murphy 32 år gammal drabbades ev hjärtstillestånd i morse. Räddningstjänsten kom till hennes bostad i Los Angeles och körde henne till sjukhus. Brittany kunde inte återupplivas och dödsförklarades vid ankomsten. "

Jag tycker att det är så sorgligt när så unga friska personer plötsligt går bort. Jag var inget fan av Brittany och jag vet inte om jag har sett några av hennes filmer, men jag visste vem hon var. Så när jag såg att hon var död så blev jag väldigt chockad!
Och när det är en kändis det handlar om blir man nästan ännu mer chockad. Kanske för att man inte tror att sånt kan hända dem, de är ju odödliga... självklart vet vi sanningen, men det känns så ändå....
Sånt här händer. Och det händer allt för ofta. Och det är lika tragiskt varje gång....



                                


Källa: Aftonbladet & Jennie


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0