MyNewRoom -

And So This Is Christmas...

Hehe, inte riktigt än... 24 dagar kvar. Men nu är det ju faktiskt vinter!!
Jag kan faktiskt inte riktigt förstå det... det känns som det var nyss vi åkte och tog kvällsbad varenda kväll i solnedgången. Det känns som det var nyss som vi gjorde toast i våffeljärnet. Det känns som det var nyss vi skyndade oss hem från badet när vi hörde åskan komma....

Idag visades första avsnittet av årets julkalender, men Super snälla silversara och Stålhenrik. Tittade ni?
Jag hade inte tänkt göra det, men senblev det så ändå. Det är ju tradition....:P Dock tyckte jag inte att den var speciellt bra, den är ju anpassad för mindre barn. Men den var ändå inte helt värdelös. Det skapar faktiskt en hel del julstämning!
Idag kom det faktiskt lite snö här i Täby i ett bar sekunder också!:):)

Eftersom julen närmar sig med stormsteg, tänkte jag göra en liten julkalender här på bloggen. Varje dag kommer det bakom dagens siffra gömma sig någonting fint, som man kan lägga till på sin önskelista, eller någon annans!


Njut av tiden innan julen, så länge den varar!

 Christmas Lights







 




Klicka HÄR för att se dagens gåva!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0