MyNewRoom -

Bad luck

Ni minns att jag sa att jag skulle åka skidor, va?
Ja, jag kom inte riktigt så långt. Det är mammas skidor jag lånar och de är väl en sisådär 25 år, så bindningen hade helt enkelt börjat vittra sönder, så skorna hakade liksom aldrig fast i bindningen... "/
Så då åkte vi till TäbyC och skulle köpa nya, men det var så mycket folk där och en hel familj som skulle ha skidor. Så vi orkade inte vänta. Dessutom hade vi fortfarande på alla skidkläder, så det var rätt varmt.
Aja, istället så åkte jag när vi kom hem igen, "skidor" på ett annat sätt som vi inte ska prata om. De som mötte mig måste trott att jag var knäpp...!:P

När vi var borta igårkväll så missade vi ju melodifestivalen så vi spelade in den och tittade idag istället och jag måste säga att vilka riktigt KASSA låtar!!
Innan festivalen sätter igång säger de att de har et grymt startfällt... då undrar jag vad Christer Björkman egentligen lyssnar på för musik...för jag håller inte med!
Den enda låten i gårdagens deltävling som var bra var Darin med You're out of my life. Fast vissa saker i den låten, inklusive titeln, var snodd från självaste Michael Jackson! No good...
Aja, men den låten som fick flest röster... hur i hela fridens namn kunde den få det!??
Verkar som att det svenska folket har lika dålig smak som Christer Björkman....!!
Oups, känns som om jag förolämpar Christer nu, vilket inte var meningen... sorry!

Men nu så ska jag avsluta det här, så hörs vi imorgon igen.

Ha en härlig vecka!
    Kramkram
          :)




(bild från google)*

Kommentarer
Postat av: emma

varför kan du inte säga hur du åkte "skidor"? :P <3

2010-02-21 @ 20:56:23
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0