MyNewRoom -

Aldrig ensam

 
 
Var i Oslo i helgen med Emma och hälsade på Saga som bor där för tillfället. Vi bodde i deras lilla mysiga lägenhet och hittade på lite allt möjligt. Men det var en riktigt bra helg! Blev dock jätteförkyld efter det, så har spenderat de senaste dagarna med att sova och kolla på Grey's Anatomy. Fyllde även år igår, men mådde fortfarande väldigt dåligt så blev bara en mysig middag hemma med familjen. Känner mig dock bättre från förkylningen idag, men då kickar istället min fobi och en massa illamående in. Blir så oerhört trött på det. För när jag mår som sämst finns det egentligen bara en sak som hjälper, om jag lyckas med det, och det är att sova. För då slipper jag det hela en liten stund. Juste, appropå min fobi så köpte jag ett armband för några veckor sedan. Ser ut som ett sådant där "fuck cancer"-armband, men istället står det "aldrig ensam" vars syfte är att uppmärksamma och bryta tabun om psykisk ohälsa bland unga. Har det alltid runt min handled, förutom när jag jobbar och inte får ha det på mig. Närr det är extra jobbigt hjälper det lite på något sätt, att det finns där. Förövrigt då så är mitt mission med morgondagen att ta mig ur huset. Har ju fasnat här i och med att jag varit sjuk och nu kan jag inte ta mig härifrån eftersom jag är rädd. Men jobbar på lördag och kommer bli väldigt svårt att klara av det, särskilt om jag inte lämnar huset innan. Juste, jag har lite bilder från Oslo också som jag tänkte lägga upp sen när jag orkar haha. Men kram så länge(:
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0