MyNewRoom -

Storhogna

Hej på er!
 
Från i lördags till och med idag spenderade jag och familjen några mysiga dagar på Storhogna högfjällshotell och spa i Vemdalen. Pappa fyllde nämligen 50 igår så då firade vi genom att åka dit. Var verkligen ett supermysigt ställe! Blev mycket bad, bastu, mat och avkoppling och även lite fjälluft. Vi lyxade även till det lite genom bland annat massage, anti-stressbehandling, pedikyr och ansiktsbehandling. Så förutom ett par idiotiska hundägare som gjorde att jag sent på kvällen tvingades se Noel bli anfallen av en hund och försvinna upp i ett träd samtidigt som jag kastade mig över hunden i ett försök att fånga den för att sedan se hundägarna bara lämna mig där med en försvunnen katt i skogen, så var det en riktigt lyckad weekend.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0