MyNewRoom -

När inget annat känns rätt



Var ledig från jobbet idag så drog iväg till gymmet en sväng. Vilat från de ett par dagar för har inte känt mig helt frisk och har försökt att träna men det har bara inte fungerat. Men idag gick det bättre så tränade både bröst, triceps och axlar. Har varit rätt jobbigt att jobba senaste gångerna så var riktigt skönt att få komma till gymmet och bara koncentrera sig på vikterna. Jag är liksom som två personer, en när jag är rädd för att kräkas oche n när jag inte är rädd. När jag mår bra känns allt lätt och jag kan iprincip jobba hur mycket som helst utan problem, men så fort jag blir mer rädd så är varje minut på jobbet en plåga. När det är som värst förstår jag ärligt själv inte hur jag klarar av att jobba, men blir som en robot som bara gör det den ska trots att jag håller på att gå sönder av panik inuti. Men detta är mitt liv och min kamp, även om jag är obeskrivligt less på den vid dethär laget..

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0