MyNewRoom -

Spring



Alltså hur härligt är det inte att våren är här? Älskar det! Så spenderade morgonen och förmiddagen ute i solen med äggröra och smoothie, en bok av Michael Forni och musik. Var i alla fall himla härligt! Sedan åkte jag till gymmet för ett snabbt axelpass, men hade ont i huvudet osv så gick inte sådär superbra. Sedan var det jobb på friskis som gällde också. Och nu består en stor del av helgen av jobb för mig. 6-15 imorgon, 9.30-19 lördag och 10-19 söndag. Så lär va helt slut efter dessa dagar!
 
Förövrigt så går min deff helt okej ändå. Har kanske tappat lite för mycket vikt med tanke på att jag inte är en jättestor person, men börjar se lite skillnad på kroppen iallafall, men är långt ifrån där jag vill vara, men det är bara att ligga i. Nu ska jag ta och äta upp min kaseinpudding med äggvitefluff och sedan blir det sängen. Kramkram!
 
 
Frukost i solen
 
 
Efter 1 månads deff... och nej jag vet att jag inte har några stora biceps haha! 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0