MyNewRoom -

Min födelsedag


Är då över 20 år gammal och än så länge känns de bra haha, men har ännu inte satt min fot inne på systemet haha! Iallafall så hade jag en jättebra dag, trots att det var en måndag. Åt en supermysig frukost på Viggbyholms stationscafé med Hanna och Sofia innan jag åkte till jobbet för att jobba ett par timmar. Efter det åkte jag in till stan för att köpa godis på hemmakväll haha. (Jaa när man är på diet och en dag får äta vad man vill är det klart att man åker dit de har det bästa godiset!!) Sen träffade jag min familj och Emmas familj på TGI och åt middag och drack drinkar och så. Så va en mysig dag! Lägger in lite halvdåliga mobilbilder från dagen för jag är för lat för att bära med mig systemkameran hehe. Puss puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0