MyNewRoom -

Fullt upp

Hej på er! Senaste veckan har jag haft rätt fullt upp, därav ingen uppdatering. Förra helgen hade jag 20-årsmiddag hemma hos mig och därefter utgång på det. Blev en riktigt sen och lyckad kväll haha. Sedan förra veckan jobbade jag från 06 varje dag förutom på lördagen då jag jobbade natt och han även med att gå på Emmas studentskiva, då jag kom på den briljanta idén att åka direkt till jobbet efteråt så var sammanlagt vaken 36 timmar i sträck haha! Sen var jag även på fest hos Lollo i fredags och tjejmiddag hos Sofia i hennes och hennes killes nya lägenhet igår och kom väl hem runt 12 och började 06 idag imorse också så blev inte så mycket sömn där heller. Förutom detta har jag känt mig halvkrasslig hela veckan så har inte blivit speciellt många träningspass och som grädde på moset har jag haft noll motivation och jättesvårt att sköta kosten, så blivit lite halvdant med den också. Men den här veckan ska bli lugnare med mer träning och mer sömn förhoppningsvis. Har dock ännu mer jobb den här veckan, men det är bara kul. Nu ska jag ta och sova så jag orkar gå upp när klockan ringar 04.15 imorgon. Har kissen bredvid mig i sängen nu också så ska nog sova gott. Haha puss och kram!





 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0