MyNewRoom -

Crudo

 
 
 
 
 
 
Hejsvejs!
 
Semester denna vecka vilket är rätt så härligt, även om inte vädret är det bästa. Spenderat morgonen på gymmet där jag körde plyometrisk benträning, sedan övningskörde jag till Norrtälje med mamma där vi åt lunch på favoriten Ett Glas, kollade runt i lite affärer, åt kulglass vid ån och sedan körde jag tillbaka hem. Väl hemma var vi sugna på sallad så gjorde en sallad jag ätit på Vapiano för inte så länge sedan. Crudo heter den och innehåller isbergssallad, rucola, babyspenat, balsamicodressing och är toppad med gorgonzola, färska jordgubbar, valnötter och prosciutto crudo. Sedan valde jag även att ha lite honung på. Vart i vilket fall som helst riktigt fräscht, somrigt och gott. Imorgon ska jag träna, träffa mormor som är på besök från Bollnäs och så får vi se vad resten av dagen har att bjuda på.
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0