MyNewRoom -

Thinking of sunshine

 
Hej på er! Var ett tag sedan sist, men har inte direkt gjort så mycket spännande, har mest jobbat och känner att jag börjar bli rätt sliten nu så behöver lite ledigt snart. Redan jobbat typ 39 timmar den här veckan och har två pass á la 8 timmar kvar innan jag är ledig i en ynka dag innan jag jobbar igen. Och i princip alla mina pass i juli är frukostpass, vilket nu på sommaren innebär att jag måste ställa larmet på 03.45. Liksom hallå det är ju inte ens på morgonen, det är för tusan mitt i natten. Så blir oftast inte mer än mellan 3-4 timmar sömn per natt. Så jag är lika imponerad över mig själv varje dag jag orkar ta mig till gymmet efter jobbet. Igår var en sådan dag, men inte idag dock. Somnade såfort jag kom hem haha. Så ikväll blir det att bara ta det lugnt och försöka sova så tidigt som möjligt så jag orkar upp till ännu ett 06-pass. Men jag har 11 dagar och 8 jobbdagar kvar till semester och 13 dagar kvar till Spanien så jag ska nog överleva haha!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0