MyNewRoom -

På tiden...

Wow vad jag är dålig på att uppdatera här hehe...
 
I alla fall så har de ju varit jul och nyår och grejer. Julen spenderades i Bollnäs med släkten, snö och minusgrader och det var faktiskt jättemysigt. Sen när jag kom hem hade jag en 50 timmar lång arbetsvecka framför mig och började jobba 07 på nyårsdagen så jag gjorde inget speciellt på nyår faktiskt, men kan ändå tycka att nyår är lite överskattat ibland så det gjorde inte så mycket. Sedan har jag jobbat och tränat och sådär, men har varit ledig från jobbet nästan hela veckan vilket är lite tråkigt faktiskt, för trivs himla bra där! Och igår var vi ute ett gäng på Amba för att Saga ska till Australien i drygt 4 månader så hon och en till tjej hade liksom en "sista" utgång så de var kul! Så träffade jag Marcus på vägen hem så spenderade natten och morgonen hos honom vilket var jättemysigt, innan jag drog hem, tog en varm dusch och bosatte mig under en filt haha. Jag är även ledig imorgon så då blir det träning, städning och plugg och så eventuellt en myskväll med Emma och Saga. 
 
Men de var nog alles för den här gången haha, puss!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0