MyNewRoom -

Team Hägernäs

Efter jobbet igår åkte vi till Norsborg för fotbollsturnering mot ett par andra McDonald's-restauranger. Himla rolig idé tycker jag! Dock var vi kanske inte de bästa på fotboll haha, men vi vann åtminstone 1 av 3 matcher. Vart en hel del dåliga förlorare i laget haha så efter att vi åkt ut åkte vi hem igen utan att kolla på slutspelet och några av oss satt kvar på jobbet och käka middag i typ nästan 2 timmar haha. Så jag kom väl hem vid 23 och började 06 idag också, så vart inte megamycket sömn där heller. Imorgon är jag dock ledig så förutom att svänga förbi jobbet en snabbis för medarbetarsamtal tänkte jag spendera dagen på gymmet och sedan ute i solen.  
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0