MyNewRoom -

Ledig

Varit ledig hela helgen, vilket känns som evigheter sedan. Har jobbat så mycket senaste tiden att jag knappt vet vad jag ska göra med tiden när jag är  ledig haha. Har i allafall haft en väldigt lugn helg, vilket har varit skönt. Igår var jag hemma hela dagen, sov länge och spenderade största delen av dagen ute på altanen i solen. Sen idag var jag först på gymmet och tränade ben, sedan kom mamma och pappa och hämtade mig så övningskörde jag till landet, så fixade vi lite saker där innan vi åkte tillbaka och stannade ett tag i Norrtälje och fikade. Men imorgon är det jobb 06 igen och sedan blir det gymmet.
 
Kramis kramis
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0