MyNewRoom -

Inte värt det


Att äta som jag gör just nu börjar så sakta så sakta ge lite resultat...:)
 

Halloj!
 
Denna vecka har bestått av tidiga mornar och en massa jobb som vanligt. Sen var jag ute i fredags också vilket var riktigt roligt. Jobbade dock på lördagen och det var kaos-mycket gäster men det fungerade. Så resten av helgen har jag inte gjort ett skvatt. Majoriteten av dagen idag har jag legat ute i solen och försökt få lite färg, vilket inte visat sig vara det lättaste i april haha... Förövrigt har jag tröttnat rejält på att äta så få saker och insett att det verkligen inte är värt de egentligen, inte för mig i allafall. Visst kanske man får magrutor såsmåning om, men jobbet som ligger bakom... Glass och annat onyttigt är helt enkelt för gott för att avstå. Klart att man inte behöver äta det varje dag, men någon gång ibland kan det vara trevligt att få äta något annat än torsk och broccoli. Mitt mål är trots detta ändå att fortsätta äta såhär tills sista maj, sen tänker jag släppa lite på striktheten så att säga. 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0