MyNewRoom -

Back


bild från typ 2 månader sedan*
 
 
Ska äntligen operera bort min halsmandlar på torsdag, vilket dock tyvärr innebär ingen träning på 3 veckor. Så igår hade jag mitt sista bröstpass och idag mitt sista ryggpass. Gick väl helt okej. Juste, var på en kurs i styrkelyft i lördags också med en som tävlat i styrkelyft sedan 17-års ålder. Var riktigt kul faktiskt och lärde mig en massa tips och tricks om marklyft, bänkpress och knäböj. Och imorgon har jag mitt sista jobbpass innan operationen, 6-13, sedan blir det ett axelpass på gymmet och därefter 2 timmars jobb där också.  De var väl allt för nu :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0