MyNewRoom -

Mössorna på!

Har haft fullt upp den senaste veckan så därför jag inte skrivit något!
 
Förra torsdagen till söndagen var jag i Lillsved på Värmdö med Friskis & Svettis på "Ettan", som är den första utbildningen för att bli individuell tränare. Den andra är i augusti. Och det var verkligen 4 fullproppade dagar. Teori varvades med praktik och en himla massa fika och vi gick igenom alltifrån Friskis & Svettid historia, träningsfysiologi, muskler, musik, rörlighetsträning, kondition, styrka, träning & musik, uppbyggnad och återhämtning och en himla massa annat. Riktigt roligt var det i alla fall, men det var skönt att komma hem sen och vila upp sig!
 
Sedan igår var det 30 maj och Valborg vilket för landets alla treor innebar mösspåtagning! Så vår skola åkte in till statshuset och åt lunch på Statshuskällaren. Sedan vid 18 samlades vi på TGI på stureplan och åt middag och drack drinkar innan vi drog vidare till Wooken och sedan Sommar där vi spenderade kanske 30 minuter i kyla och regn i en sjukt lång kö innan några av oss tillslut istället åkte till en hemmafest i Näsbypark som var ytterst speciell. Men som helhet var det en riktigt bra dag och jag är så tacksam över att ha den klass jag har. Helt underbar! Jag lägger in några bilder från gårdagens mösspåtagning som är tagna av Elin Jansson i min klass.
 
Puss och kram och hoppas att ni också hade en himlans bra Valborg! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0