MyNewRoom -

2 days to go..

Känns som att jag alltid lyckas bli sjuk när jag verkligen inte vill. För nu är jag återigen förkyld och studenten är om 2 dagar. Känns ju bra. Nej men får ta och vila så mycket jag bara kan ikväll och imorgon. Men det är bara att bita ihop på studentdagen, så får jag väl bli ännu sjukare dagen efter om det ska vara så. Ska ta och titta på säsongsavslutningen av Grey's nu och äta kaseinpudding innan det blir sängen. Så lägger jag in lite bilder från häromdagen när vi hade studentfotografering. Dessa bilder är dock de vi tog själva och det var så himla kallt ute just då så det hann inte bli så jättemånga bilder, Men ändå!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0