MyNewRoom -

Wave after wave

 
Drog till farbror doktorn idag efter skolan och kollade min hals och självklart visade det sig att jag hade halsfluss. Så nu får jag inte träna förens jag har tagit hela antibiotikakuren, vilket är 10 (!!!) dagar. Kommer tappa så himla mycket! Känns liksom som att all ansträngning och alla timmar på gymmet är bortkastade nu... Så jag är alltså inte jätteglad just nu. Men min moster och mina kusiner komma ikväll i alla fall så det blir kul och sen ska vi gå på melodifestivalgenrepet med dem imorgon haha. Och sen på kvällen ska jag till en kompis som har födelsedagsmiddag om jag mår bra. Annars blir det väl vila, plugga och övningsköra den här helgen.

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0