MyNewRoom -

Det går bra nu kompis, det går bra nu

 
Längesedan sist asså, sorry för det.
 
Såg de första krokusarna i vår rabatt idag så nu är våren verkligen här snart, vilket är hur härligt som helst! Dock har jag blivit sjuk, typ förkyld eller halsfluss, jag vet inte riktigt. Så har inte kunnat träna på hela veckan så jag är både rastlös och panikslagen. Eftersom jag tränar så mycket vanligtvis och nu inte får träna alls så känns det liksom som att jag tappar allt och jag kan inte göra nått åt det, vilket suger. Kanske drar ut på någon promenad imorgon efter skolan i alla fall om det är fint väder och sen kommer min moster och mina kusiner. :) Men nu ska jag ta tag i mitt liv och försöka skriva på mitt gymnasiearbete som jag i princip bara suttit och stirrat på i 3 dagar. Det går bra nu kompis, det går bra nu...
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0