MyNewRoom -

Watermelon life

 
Bilden är från i förrgår när dagen spenderades hemma hos Lollo vid hennes pool med vattenmelondrinkar och när man jobbat 10-21 kan man ju inte annat än längta tillbaka till den dagen..! Jobbar 10-19 imorgon också, så det blir ett långt jobbpass då med. Skulle bara jobbat till 16 från början men sen blev det 3 timmar extra också... Aja, de är rätt kul ändå, men jobbigt! Så nu ska jag ta och göra lunch tills imorgon och sen blir det sängen så jag orkar med mitt 9-timmarspass. Puss & kraaam! <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, såg dig idag på mcdonalds, du var verkligen söt. Är du singel?

Svar: Haha nej va gulligt, tack! Men vore roligare om jag visste vad du hette :)
Sofia

2014-06-16 @ 23:53:03
Postat av: anonym

Så du är inte singel? :)

Svar: Haha nej de är jag inte. ;)
Sofia

2014-07-04 @ 13:58:47
Postat av: anonym

okej, får väl återkomma när du blir det, heter Gustav.

Svar: Jag har inga planer på att bli det haha, men gör så du ;)
Sofia

2014-07-06 @ 07:48:01

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0